WhatsApp

לקראת שנה טובה

לקראת שנה טובה

רגע לפני שאתם מוצפים בטלפונים ובעיקר בהודעות המאחלות לכם שנה טובה, רציתי לכתוב לכם כמה מילים:

בכל מיני תוכניות טלוויזיה, החלו להביא מגדת עתידות שתגלה לנו מה הולך לקרות בשנה החדשה. בנוסף לכך, לא שכחו כמובן להזמין איזה מנטור או קואווצ'ר שידרבן אותנו לקבוע מטרות ויעדים לשנה הבאה.

אף פעם לא באמת הבנתי מה הקטע הזה לתכנן מטרות דווקא בראש השנה והאמת שזה קצת הלחיץ אותי. מה יהיה אם לא אעמוד במה שתכננתי ואיך אפשר בכלל לתכנן בעולם כה דינאמי שכמעט הכל יכול לקרות בו כל הזמן.

ניסיתי קצת לחשוב עם עצמי מתי בדרך כלל אני מנהל את השיחה הזאת עם עצמי, שיחה שבה אני יוצא בהצהרה המוכרת: "זהו, ממחר אני מתחיל…"

פוסטים נוספים יעניינו אותך:

הגעתי למסקנה שאצלי זה מגיע ברך כלל ביום ההולדת שלי, במוצ"ש, בתחילת עונה ובעצם, בעצם גם בתחילת שנה. לרגע, לא הצלחתי להבין איך "נפלתי" גם אני למלכודת הזאת. אחרי שהתאוששתי קצת, הבנתי שהמועדים הללו מסמלים עבורנו התחלה חדשה וממלאים אותנו בתקווה לעתיד. כאשר יש לנו תקווה יש לנו סיבה טובה לנקוט פעולה, זה ממלא אותנו במוטיבציה ומי מאתנו לא צריך קצת מהמצרך יקר הערך הזה?

אז בהזדמנות הזאת אאחל לכם שתפתחו את השנה עם כמות עצומה של מוטיבציה שתלווה אתכם בכל תחום שרק תרצו ולכמה זמן שתזדקקו לה. שתצליחו בעזרתה להגשים חלומות, לעשות טוב לעצמכם ולסביבתכם ולחיות בכל רגע ורגע בעוצמה שהכי מתאימה לכם!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת לקרוא? אשמח לשיתוף

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן