WhatsApp

ליווי אישי בשילוב NLP

מי אני?

נעים להכיר! אני שי רלר ואני מוביל אנשים שרוצים לעשות שינוי, מהמקום בו הם נמצאים למקום בו הם היו רוצים להיות. בסדרת מפגשים עוצמתיים אחד על אחד ובעזרת שיטה שפיתחתי, אני עוזר לאנשים לצאת מהתהום שלהם ולכבוש כל פסגה

השיטה - "לתהום וחזרה"

השיטה אותה פיתחתי, מבוססת על כלים ויסודות מעולם ה NLP וכן על הניסיון שרכשתי במרוצת השנים במפגשים עם האנשים אותם ליוויתי. בתהליך הלווי אותו נעבור, נפרק את החסמים המונעים ממך להתקדם, נתחבר לעוצמות שלך ונסגל כלים וטכניקות חדשים סופר פרקטיים שיאפשרו לך לצאת מהתהום ולהגיע בבטחה אל הפסגה.

תהום כמובן הוא דבר יחסי, אך לכל אחת ואחת מאיתנו יש אחד כזה בתקופה כזאת או אחרת בחיים. כשמו כן הוא, תהום הוא בור או חלל עמוק מאוד שלפעמים סופו אינו נודע. אלו אותם התקופות בהן אין לנו מושג איך נצליח להמשיך האלה, איך לא נוותר או חמור מזה, אותם הרגעים שאנחנו בטוחים שאין לנו סיכויי, שעבורנו זה אבוד, שחבל על הזמן שלנו.

מפגש אחד על אחד

מפגש בזום או פרונטלי

מפגש שעתי שבועי

למי זה מיועד?

הליווי שלי לא מתאים לכל אחד ואחת! אני עובד אך ורק עם אנשים אשר מרגישים שהם נמצאים בתהום, שיש בהם את הרצון לעשות שינוי ושהם מוכנים להתאמץ עבור זה. כלומר, אנשים שנמצאים במקום שבאמת לא נוח להם בו. מקום שתוקע, חוסם או כואב להם ושאין להם מושג איך לצאת משם, אבל הם רוצים!

הליווי שלי יאפשר לך:

הליווי שלי יגרום לך:

למה דווקא אני?

אני יודע איך זה מרגיש להיות בתהום, הייתי שם. אני יודע שהשיטה הזאת עובדת ושזה אפשרי לצאת מהתהום עמוק ככל שיהיה, כי עברתי ועשיתי את זה בעצמי.

אנשים תמיד סקרנו אותי ותמיד אהבתי להקשיב ולייעץ. רק בשירותי הצבאי כקצין, הבנתי שיש לי את היכולת והזכות להשפיע על אנשים ולשנות מציאות. כעבור כמה שנים, בתאונה במהלך טיול אחרי צבא בנפאל, מצאתי את עצמי פיזית בתהום כאשר האוטובוס בו נסעתי נפל 25 מטרים. כתוצאה מתאונה זאת נותרתי משותק כמעט לחלוטין מהצוואר ומטה.

במהלך השנים כאשר הצלחתי לצאת מהתהום ולכבוש את פסגות החיים, הבנתי שאני יודע להגיע להצלחות חסרות תקדים ולהגשים את הייעוד שלי ושאני רוצה לעזור לכמה שיותר אנשים לעשות זאת בחייהם.

זה מה שחושבים עליי

הרצאת TEDx

חדשות הבוקר, קשת 12

דילוג לתוכן