WhatsApp

שינוי של מעלת צלזיוס אחת

שינוי של מעלת צלזיוס אחת

חשיבה חיובית, כוח רצון, אופטימיות – מה הוא משגע אותנו, מה הוא רוצה ומה הוא משחק אותה כאילו החיים שלו דבש? מי לא רוצה להיות אופטימי, לחשוב ולהתנהג בצורה חיובית, אבל זה לא תמיד עובד או יותר נכון תמיד לא עובד. החיים פה קשים, יוקר המחייה, החום, התחבורה, המצב הביטחוני ועוד מיני טובים שאזורנו מאופיין בהם. המצב חמור עד כדי כך, שלא פעם כששואלים אותך סתם ככה מה נשמע ואתה עונה בפשטות הכל בסדר, אוטומטית הדבר גורר פרצוף תמוהה פלוס הרמת גבה ואתה נתפס כציני ו/או נדרש למכונת אמת, כי הרי איך יכול להיות שהתשובה פשוט תהיה "בסדר" ???
אם ננסה בכל זאת רגע להתמקד בלחיות את החיים בצורה אופטימית וחיובית, בעיניי זוהי בעצם דרך חיים. יש כאלו שהטבע חנן אותם בגנים מהסוג אשר מסתכל תמיד על הצד הטוב, אבל עבור אלו שלא, זה הכל מתחיל ברצון ובהחלטה. תחשבו על זה, זה ממש כמו דיאטה, להפסיק לעשן או להתחיל להתעמל. הכל מתחיל ברצון והחלטה מודעת להתחיל תהליך שיוביל לשינוי.
שוב, בטח גרמתי לכם לעקם חצי חיוך ולמלמל חכם גדול… קל מאוד להגיד אבל לעשות זה כבר משהו אחר. אז זהו, אני יודע שזה נשמע קל ופשוט, אבל מי כמוני יודע שזה ממש לא ככה (הוכחה ניתן למצוא בסרטון). דווקא בגלל מה שחוויתי בשנים האחרונות, למדתי להכיר ולהבין את חשיבותם של חשיבה חיובית, כוח רצון ואופטימיות ותרומתם לחיים שלכם ושל הסובבים אתכם.
תחשבו על מים ב 99 מעלות צלזיוס, הם פשוט מים. בשינויי של מעלה אחת ניתן להפוך את המים לגז/אדים אשר בעזרתם ניתן להניע טורבינות ולספק חשמל למאות אלפי אנשים. תראו אילו דברים גדולים ומורכבים ניתן לעשות בעזרת שינוי אחד קטן. אז תתחילו את השינוי היום, עכשיו בכדי שבמהרה תוכלו להניע את החיים שלכם למחוזות טובים, לעשייה והצלחה.
אשמח לשמוע את חוות דעתכם וכן שתשתפו תובנות, הארות והערות מניסיונכם והרגשותיכם ויחדיו נהיה שותפים לחוויה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת לקרוא? אשמח לשיתוף

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן