WhatsApp

פייר או לא פייר?

פייר או לא פייר?

פייר או לא פייר?

זה לא פייר, למה הדברים קורים כמו שהם קורים? למה אנשים מתנהגים כמו שהם מתנהגים? בטח יצא לכם לשאול את השאלה/ות האלו. התחושה המבאסת הזאת, שמצדינו הכל טוב. אנחנו פועלים בנמרצות, אנחנו משתדלים להיות אנשים טובים ולעשות דברים טובים (לא רק עבור עצמנו…), אבל דווקא לנו קןרה משהו לא טוב, דווקא אילנו לא מתנהגים יפה וזה פשוט לא הוגן. אז זהו, תפסיקו לחפש הוגן בחיים. פשוט כי המחשבה והחיפוש אחריו לא באמת ישנו או ישפרו משהו בחייכם.

אנחנו אף פעם לא באמת יודעים למה אנשים מתנהגים כמו שהם מתנהגים ומה בדיוק רץ להם בראש. אנחנו אף פעם לא באמת יודעים איך המעשים וההתנהגות שלנו נתפסת בעיניהם. הוגן זה דבר במאוד יחסי וספציפי. מה שנראה הוגן בעיניי לא בהכרח נראה ונתפס כך ע"י כולם. האם יש באמת דבר כזה – הוגן ? אין לי מושג, אבל בעיניי זה גם לא כ"כ משנה. אם אני צריך להמחיש זאת, תארו למשל (באופן תיאורטי כמובן…), שאתם הולכים ביער ורואים אריה, אל תצפו שהוא לא ינסה לטרוף אתכם רק בגלל שלא ניסתם אתם לטרוף אותו….

לכו עם האמת שלכם. תמשיכו לעשות את אותם הדברים שאתם מאמינים בהם ובאותה הדרך שאתם רגילים ושעושה לכם טוב. תנקו את עצמכם מהרעשים מסביב ובעיקר תפסיקו לחשבן אם מה שקורה הוגן או לא. עזבו, חבל על האנרגיה שלכם. שמרו אותה לדברים טובים בעלי משמעות חיובית עבורכם ועבור הסביבה.

שבת שלום!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

אהבת לקרוא? אשמח לשיתוף

מאמרים נוספים

דילוג לתוכן